- Посты
- 2072
- Откуда
- Россия
- С нами с
- 30.11.2011
- Был(а)
- 11.1.2018
|
К вопросу и о цене тока:# `; v; G. P# e- c. p5 b( ]5 P
<<ДАНЪЧНА ПОЛИТИКА
2 F6 y# Z8 ?% L+ K* n
. V) ~. z8 ^3 Q9 N2 t5 I( @$ ?Косвено данъчно облагане
1 Y' N2 e2 E; C+ l3 QПредложението за изменение на Директива 2003/96/ЕО относно преструктурирането на правната рамка на Общността за данъчно облагане на енергийните продукти и електроенергията е от голямо значение за България. Предложената нова структура на облагане на енергийните продукти и въвеждането на нови минимални ставки за всички енергийни продукти и електроенергията ще окаже съществено влияние върху цените на горивата, а от там и върху целия стопанския и обществен живот на страната.
9 P0 t: {. O3 m2 f0 K3 SОсновният проблем продължава да е свързан с предложената промяна в минималните нива на облагане, която промяна България не подкрепя, тъй като подобно повишаване ще се отрази върху цените на горивата, нивото на инфлация и ще има негативно отражение върху икономиката на страната. Повишаването на минималните акцизни ставки на енергийните продукти и електроенергията ще има и сериозен отрицателен социален ефект. България е държава членка с едни от най-ниските доходи в Европейския съюз и увеличаването на акцизите, ще доведе до повишаване на цените на стоките и услугите, включително стоките от първа необходимост, което ще се отрази пагубно върху лицата с най-ниски доходи в страната. $ H; n0 t( L* ?, o! A
Имайки предвид, че само 3 държави-членки (България, Литва и Румъния) са против повишаване на минималните ставки за енергийните продукти, в името на компромиса, България би могла да подкрепи предложението за увеличаване на минималните акцизни ставки при положение, че й се предостави преходен период за въвеждането им, не по-малък от 10 години от датата на влизане в сила на директивата. >>
; f: A9 ?2 P, ` I! nGP_ 2013.dok http://www.euaffairs.government. ... stmesechna-programa |
|